úterý 1. dubna 2008

Skalkaření

Díky nebývale teplému víkendu jsem byl s bratry Zdendou a Peťou:) na skalách. Tady chci jen publikovat pár fotek a radši se ani moc nebudu chlubit svým čtyřmetrovým pádem a odřeným obličejem. Nějak jsem nemohl dosáhnout na první skobu, a tak jsem udělal spíše riskantní krok a proletěl se až na zem. Když jsem ležel na zemi a létali kolem mne andělíčci, tak jsem si říkal, že běhání je nejlepší sport na světě a zůstanu radši u něj. Bohudíky se mi nic nestalo.

Tady je pár fotek:

Zdenda neboli Zede.

Vymetám pavučiny s komína.

Přes tohle místo se kluci nějak nemohli dostat. Peťa jistí.

Taky zkoušíme různé blbosti, v téhle hladké stěně jsme všichni bez šance. Ale aspoň posiluji zádové svalstvo a prsty.

Užili jsme si dost srandy. Ale příště radši nepadat, Vašku!

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

The courageous man

Anonymní řekl(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Vasku, teda uplne koukam, jake mas clanky. Snazim se lecit a jak jsem cetla o krasne prirode v Jesenikach, uplne se mi zacalo styskat. Moc ti zavidim tu volnost. Mej se moc hezky, fandim ti a ahoj Liduska

Anonymní řekl(a)...

Samozrejme s tim padem, musis na sebe davat pozor. To jsou fakt hloupe napady. Beh je fakt lepsi nez lezeni:) Ana mi rikala, ze uz mas lepsi tu ruku, tak se brzo uzdrav. L.