čtvrtek 6. března 2008

Velocipéd

Složenina latinských slov znamená totéž, co rychlá noha. Je to pravda, ze sedla kola můžeme hodně uvidět a projet velký kus krajiny. Dva dny mě teď bolela Achillova šlacha a tak jsem místo běhání usedl na bicykl. Včera jsem na něm jezdil po lese a sněhu, plašil srnky a užíval si terénu a zimy. Dnes jsem ujel asi třicet kilometrů po lesních asfaltkách v okolí a podíval se na Rejvíz i na Drakov a ještě se stihl seznámit s jedním bikerem. Docela se těším až bude ještě tepleji a déle světlo, protože kolo - železný oř :) - je výborný dopravní prostředek. A navíc, když zase jedu na kole, tak vím, že jaro už nemusí čekat.
Včera jsem měl s sebou foťák, tak se můžete pokochat se mnou:).


Huňatý kožich jesenických lesů a světlemodré nebe v dáli.

Opuštěnost. Noc se zvolna snáší k zemi. Je čas vstát ze skály a spustit se mrazivým vzduchem na kole do údolí.

Věrný společník.


A já, na Výrových kamenech. Skákal jsem po skále před foťák a úplně jsem zapomněl na bolavou nohu:)

Průzračné dálky až k Baltskému moři, severoevropské roviny.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Pěkný fotky-dík, úplně cítím ten studený, vším prostupující vzduch ...a ještě tam kousek dál za obzorem jsou další DÁLKY :-) Ať se noha uzdraví.
mapo

Vašek řekl(a)...

Děkuji

Dnes už jsem zase trochu běhal(nechci to uspěchat), a myslím, že už jsem v pořádku:)