pátek 2. října 2009

Jeseň

Tento článek jsem začal asi třikrát, ale myšlenky se mi pokaždé zatoulaly...
Zkoušel jsme psát o dnech, kdy nic nestíháte a valí se na vás povinnosti a i o tom, jak žiji z nádherných dnů v horách. Zkoušel jsem napsat o tom, jak je třeba snažit se nezahodit jedinou minutu ŽIVOTA a umět se radovat z maličkostí a stejně i z velkých věcí.
Nad Jeseníky létá podzim, temné lesní říčky unáší listí, slunce září a nebo se nad hlavou valí mraky od západu. Ve škole jsem v Olomouci a rovinaté město je něco, co nemá v mé duši místo. Táhne mě to do hor.
Mám prázdné ruce a marně jimi kolem sebe mávám, nedokáži chytit, co chci přesně napsat. Nedokáži to vypsat, ale chci to žít.
Minulý rok jsme tady napsal - chci žít v horách a zažívat dobrodružství a krásu pořád. Tolik bych si přál být stále v přírodě, pryč od zbytečných starostí a prázdných okamžiků. Chci aby můj život byl intenzivnější a bohatší.
Marně hledám jiná slova, tohle jsem chtěl říct.


"Slunce je duše Světa"

In my country.

Zdenda v bráně vichrů, slunce se sklání za hlavní hřeben. Tváře a ruce jsou studené, rty fialové od borůvek a čeká nás cesta temným lesem bez čelovky.

Motiv jako z Forresta Gumpa. Jsme jako to pírko hnané větrem...

5 komentářů:

Vašek řekl(a)...

to stačí, co jsi řekl...řekl jsi to podstatné a na přednášku už nemusíme chodit:-)"vše co děláš, dělej s láskou"...vzpomínáš ve středu v Olomouci:-)

Vašek řekl(a)...

promiň jsem přihlášená asi jako ty...to píšu jááááá - Aňa ne Vašek

Anonymní řekl(a)...

Mí drazí sourozenci, dovolím si lehce poučovat, takže pozor: Bude hůř!!! Není větší pohody než na vejšce v Olomouci (jednom z nejkrásnějších měst, co znám)...s našimi horami v podstatě na dohled...ach jo...

Zdraví M. :-)

Anonymní řekl(a)...

Přiklanim se k Maje, nevite co mate:)Ale stejne, vsechno co prijde je pekne, jenom nekdy je to obtiznejsi. A toulat se v horach je super, ale co kajak? Proc o nem neco nenapises? A lanove centrum? A neco o skole? Co decka, koleje a tak? Ted mas nejhezci leta, tak toho poradne vyuzij. L:)

Anonymní řekl(a)...

Ja se nemam v olo vubec spatne, i kdyz je ten clanek takovy smutnejsi, tak ja takovy nejsem. Skola je zajimava, na hory neni daleko a kajak je uplne SKVELY. Chci urcite napsat i o kajakovani a taky o Petadvacitce, ale nemam moc cas vysedavat u PC:)Vasa