neděle 7. září 2008

Šťastnou cestu

Nic jsem dlouho nenapsal. A je to dobře. Odpočatý od psaní, nová slova ve mě. Zkusím chvíli zase pokračovat v literární hře Na vlčí dech a budu psát o tom, kam mě nohy nesou a nesly. Snad se Vám to bude dobře číst a snad to nebudou jen pěkné články, ale budou plné toho, co CHCI ŘÍKAT.

Snad budou, i s mým psaním, vaše dny " zase o trochu divočejší, světlejší a svobodnější."

Nevím, jak často budu psát ani jak moc. Chci napsat něco z mého léta a dále z Podzimních hor. Nejen pro Vás, ale i pro mě. Snad mi záliba v psaní zase chvíli vydrží. A i když někdy zase nebudu psát, budu v horách, kam vám Všem chci popřát šťastnou cestu.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Tak jo Vašku-ať Ti v horách i jinde jde a těším se na čtení...
mapo

Anonymní řekl(a)...

No konecne. Takze zazitky a fotky z hor sem! To, co jsem zatim videla, stoji za to, tak se podel:-) Zdravim, segra M.