sobota 27. října 2007

Supí chata

Tak jsme byli se skauty na úžasné Supí chatě, v mokrém sněhu jsme si vyšlápli na Orlík a Medvědí vrch. Brodili se sbněhem i vodou, plánovali se Zedem výpravu v létě a tak. Mimojiné jsme zjistili, co ukrývá záhadná skruž v lesích na Supí hoře. Kdo to chce vědět, ať tam vyleze. Byla to povedená akce. Jen pár fotek:Noční zmrzlá bříza. Váha ledu ji tiskne k zemi. Světlo čelovky bloudí mezi leskem ledu a březového listí.

V horách jsem ve svém prostředí. Můj domov, můj svět.

Houpačka na Orlíku, sníh studí pod zadkem a my létáme nahoru a dolů.

Krátká chvíle čekání. Je libo ležet v mokrém sněhu?

Cesta terénem na Orlík. Šlapu stopu. Místy jsme se bořili opravdu hluboko.

A vrcholové foto z Medvědího vrchu, krále hor, osamocen ční nad zasněženým horstvem. Cesta byla mokrá a studená, ale stálo to za to. Pro některé první zimní výstup na tuto dalekou horu.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Vašku,
dobrá výprava, užili jste si to :-) tady v Praze dnes ráno mlha a smog...
Tvůj blog čtu pravidelně a líbí se mi...nebuď posera-si říkám dost často...hlavně když vyběhnu někam dál a vracím se, když je tma :-(
mapo

Vašek řekl(a)...

Děkuji, vždycky mě moc potěší, když se ozve nějaký čtenář:), o kterém jsem netušil, že to tady čte. Hned se mi pak píše líp...To "nebuď posera" si taky musím místy opakovat, hlavně když je třeba vyběhnout do vlhké a studené tmy a "slušní" lidé už leží:))
Běhu zdar!
P.S.Tvoje výkony jsou pro mě velmi inspirující, taky bych chtěl někdy uběhnout třeba 100km, ty jo!

Anonymní řekl(a)...

Díky za pochvalu Vašku, ale 100 jsem uběhla zatím jen jednou a jsem sama zvědavá, jestli to půjde příště :-)
Teď bych ráda zkusila 100 ujít...
mapo

Anonymní řekl(a)...

neboj, pilní čtenáři jsou... ale jsou tiší
Ed

AutumnCollection řekl(a)...

Dříve, když jsem lezl do kopců, jsem nadával, teď si mezi zuby ucedím (a nejsem v kmeni sám, vtloukal jsem jim to do hlavy): Nebuď posera...

Vašek řekl(a)...

Jejda, a já to tu už tak trochu flákám, večer snad něco napíšu, o čem mám:)
Tak jsem rád, že to tady sledujete..

A nebuďte...:)

Vl001 řekl(a)...

No když vidím tu fůru sněhu, tak skoro jsem... Kdo v tom má běhat? Leda běžkař:-)

Vašek řekl(a)...

Sníh je jenom na hřebenech, v údolí je sucho. Mě spíš vadí změna času(když přijedu ze školy už je skoro tma) - kvůli tmě běhám už zase hlavně na asfaltu.
Ale na Vánoce mě čekají nové běžky, určitě o nich taky napíšu, už jsem vybíral:)

Anonymní řekl(a)...

jen málo lidí by mělo takovou kuráž vypravit se do hor na vlastní pěst. Tvoje články jsou super, nemám co dodat... docela ti i závidím...