středa 3. října 2007

Trénink v dnech před pětadvacítkou

...v posledních pár dnech před závodem.

Minulý týden jsem běhu věnoval šest a půl hodiny a k tomu přidal devět hodin chůze po horách. Začínám s tím budováním vytrvalosti,objemovou přípravou na příští rok, ale zatím spíše pomalu. Chtěl bych pětadvacítku zaběhnout nějak slušně, takže tento týden se chci spíše šetřit, navíc jsem nachlazený(rýba:)...
Nedělní výběh na Příčnou horu(975m n.m.) mi zabral hodně času, protože jsem značkoval trasu pětadvacítky a přibíjel na stromy šipky. V pondělí jsem si dal jen asi 50minut běhu v kopcích, včera asi 1:15 hod, pro mě netypicky skoro v rovině. Všechno dost volně, jen včera i pár vložených sprintů. Středa jen asi 30 minut, svižněji.
Jestli si mám dát dnes volno a v pátek trochu proklusnout, případně sbíhat nějakou louku na probuzení rychlosti v nohou(tj. navnazení na závod:)-no ještě nevím. V sobotu se budu snažit zaběhnout co nejlépe, uvidíme jak to půjde. Budu se snažit. Snad nepřepálím, či se jen nepovleču.

Žádné komentáře: